Op zondag, 27 mei a.s. wordt de jaarlijkse afsluiting van het voetbalseizoen gehouden. Deze afsluiting zal in het teken staan van het 100-jarig bestaan van onze vereniging. Daarom zal er in plaats van de gebruikelijke barbecue nu een heerlijk eetfestijn gehouden worden na de laatste thuiswedstrijd van het 1e elftal tegen De Baronie op zondag 27 mei. Vanaf 17.30 uur in en rondom de kantine.

Het eetfestijn ziet er als volgt uit:

De kosten voor deelname bedragen € 12,50 per persoon maar daar krijg je wel wat voor. Je kunt een keuze maken uit 2 van 6 heerlijke culinaire gerechten. Deze gerechten zijn:

• Gegrilde souvlaki spies van varkenshaas met witte koolsalade, tzaziki en stokbrood
  • Twee gegrilde satéstokjes van varkenshaas met nasi en kroeproek
    Broodje met een MRY burger met diverse toppings
  • “Tagliata di manzo” rosé gebakken ossenhaasreepjes met rucola, tomaat, balsamico en Parmezaan
  • Broodje “werrem sjink” met partysaus
  • Spiesje met tonijn, scampi en coquille op een spaghetti van groenten en een zachte botersaus

Het eten is geweldig. Er staan kraampjes waar u tussen 17.30 uur en 20.00 uur de 2 gerechten kunt afhalen. De gerechten worden verzorgd door Maurice Kikken Catering te Ulestraten. Kwaliteit dus verzekerd.

Voor de kinderen is de friture geopend in de kantine.

Aansluitend aan de wedstrijd zal de Band Vievelevink in de kantine zorgen voor een super sfeer. Deze band beheerst elk muziekgenre met een gevarieerd repertoire met zowel hedendaagse muziek als klassiekers uit het verleden. Zij brengen dus een programma met muziek voor iedereen.

Voorts zullen ook nu weer jubilarissen worden gehuldigd in de businessruimte.

Mis dit feest niet en meld je snel aan.

Aanmelding voor het eetfestijn dient uiterlijk zondag 20 mei plaats te vinden door afgifte van dit formulier in de kantine. Aanmeldformulieren zijn in de kantine verkrijgbaar.

Direct bij inlevering van het formulier dient betaald te worden.