SV Meerssen viert dit jaar haar 100 jarig jubileum. Op zondag 2 september a.s. organiseren we, om dit heugelijke feit te vieren, een jubileumreceptie. Wij nodigen U hiervoor van harte uit. Wij starten deze dag met een reünie, aansluitend wordt het jubileumboek gepresenteerd waarna de feestelijke receptie zal plaatsvinden in de feesttent op sportpark Marsana. Ter gelegenheid van dit 100 jarig jubileum is een boek opgesteld, waarin, in woord en beeld teruggekeken wordt op honderd jaar voetbal- en verenigingshistorie van S.V. Meerssen.

Dit boek is na deze presentatie te koop voor € 25,00 per stuk.

Tijdschema van de dag:

• Aanvang reünie: 11:30 uur
  • Boekpresentatie: 13.00 uur
  • Aanvang receptie: 13:30 uur
  • Aansluitend feestmiddag met orkest Universe

Kom jij ook? Dan is het belangrijk om je aan te melden via reunie@svmeerssen.nl. Dit geldt ook voor alle huidige leden. Doe dit aub z.s.m. zodat we rekening kunnen houden met de voorbereiding van de lunch!

Voor de wedstrijd van SV Meerssen – Lucky Ajax, dient iedereen een kaart te kopen. Rabobank Maastricht en omstreken trakteert de kinderen van alle basisscholen van de gemeente Meerssen op een gratis kaart.