Ter voorbereiding op seizoen 2022/2023 speelt SV Meerssen zaterdag de eerste oefenwedstrijd. Tegenstander is niemand minder dan Eerstedivisionist MVV Maastricht. Om 18.00 uur wordt er afgetrapt op Sportpark Marsana.

Kaartverkoop
Kaarten voor deze wedstrijd kosten € 5,- voor iedereen vanaf 13 jaar. Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis (zonder kaart) naar binnen.

De kaarten zijn verkrijgbaar op de volgende manieren en adressen:

• Bestel kaarten door te mailen naar info@svmeerssen.nl, deze kunnen vervolgens de hele week (’s avonds) worden opgehaald op Sportpark Marsana. Zowel pin als cash mogelijk.
  • Koop je kaarten bij Rovi Sport of Preuf – bistro & bar tijdens reguliere openingstijden. Alleen cash mogelijk.
  • Koop je kaarten aan de kassa voor de wedstrijd. Zowel pin als cash mogelijk.