Afgelopen maandag is de jaarlijkse wafelactie van SV Meerssen van start gegaan. De afgelopen jaren is deze actie een daverend succes geweest en heeft deze de vereniging financieel een mooi steuntje in de rug gegeven. De opbrengst van deze actie is dan ook grotendeels gebruikt voor de aanschaf van nieuwe trainingsmaterialen, zoals ballen, hesjes, pionnen, doelen en nog veel meer. Dit jaar zal er ook een gedeelte van de opbrengst worden besteed aan de wederopbouw van de kantine, zodat we weer snel een plek hebben waar we met zijn allen gezellig kunnen samenkomen.

Wafels kunnen gekocht worden bij onze leden en kosten € 1 per stuk. In de week voorafgaand aan 12 december worden de wafels geleverd.

Is er geen lid van SV Meerssen langsgeweest, maar wil jij toch graag wafels kopen? Stuur dan een e-mail naar info@svmeerssen.nl

Het succes van de wafelactie is volledig de verdienste van onze leden. Door de inzet van onze leden weten wij elk jaar een mooi aantal wafels te verkopen. Wij willen alle leden (jeugd, senioren en vrijwilligers) dan ook dit jaar weer vragen om zoveel mogelijk wafels te verkopen. Wij weten zeker dat dit gaat lukken en de actie wederom een groot succes wordt.