Seizoen 2023/2024 is inmiddels enkele weken bezig en dat betekent ook weer de start van de wafelactie. De afgelopen jaren is deze actie, vanwege de inzet van onze leden, een groot succes geweest en heeft deze de vereniging financieel een mooi steuntje in de rug gegeven.

Het succes van de wafelactie is volledig de verdienste van onze leden. Door jullie inzet, weten wij elk jaar een mooi aantal wafels te verkopen. Wij willen alle leden (jeugd, senioren en vrijwilligers) dan ook dit jaar weer vragen om zoveel mogelijk wafels te verkopen. Wij weten dan ook zeker dat dit gaat lukken en de actie wederom een groot succes wordt.

Hoe werkt de actie?

• Alle leden krijgen een bestelformulier. Hierop kunnen zij de gegevens noteren van iedereen die wafels koopt.
• Kopers betalen bij het invullen van het formulier.
• De bestelformulieren kunnen uiterlijk 17 november in de kantine worden ingeleverd inclusief het geld. Tip, maak zelf een kopie voor jullie eigen administratie
• In de week van 5 december zullen de wafels geleverd worden. De wafels kunnen opgehaald worden in de kantine.
• Leden ontvangen dan weer het ingevulde bestelformulier en zorgen ervoor dat de kopers de wafels overhandigd krijgen.
• Voor jongere spelers willen wij de ouders vragen om een handje te helpen bij de verkoop en verspreiding.
• SCHRIJF DUIDELIJK OP HET FORMULIER EN ZORG AUB DAT HET AANTAL BESTELDE WAFELS OVEREENKOMT MET HET INGELEVERD BEDRAG. WIJ KUNNEN NIET BESTELLEN ALS DIT NIET OVEREENKOMT!!
• Doe het bedrag in een goed gesloten envelop

De wafels worden ook dit jaar geleverd door Bero Banket uit Landgraaf. Ondanks de prijsstijgingen van in de bakkerswereld willen wij toch dit jaar de verkoopprijs van € 1,- per stuk hanteren. De wafels zijn ook dit jaar weer per stuk en luchtdicht verpakt.

Uiteraard worden verkopers beloond voor de inzet:
• Voor elke 150 st. verkochte wafels krijgt de verkoper een waardebon t.w.v. € 20
• Als binnen een jeugdteam elke speler minimaal vijf wafels verkocht heeft, krijgt het team frietjes en snacks aangeboden.

Succes!

Bestuur SV Meerssen