Afgelopen zaterdag 10 juli is onze vrijwilliger en vaste supporter Wiel Curvers overleden. Wiel was in Meerssen alom bekend als marktmeester bij de wekelijkse markt op de donderdag. Bij SV Meerssen nam hij ook een speciale plek in als de “man van de loterij”. Hij zorgde bij de thuiswedstrijden van SV Meerssen aan de entree voor de verkoop van de loten voor de fruitmand. Deze stelde hij zelf samen en zorgde ervoor dat die goed gevuld was. Bij dit alles was Wiel supporter in hart en nieren en bezocht, buiten de thuiswedstrijden, ook met de spelersbus alle uitwedstrijden. In de bus had hij een speciale plaats die hij voortaan ook in onze harten zal innemen. Wat Wiel voor SV Meerssen heeft betekend, zullen wij nooit vergeten. Moge hij rusten in vrede! Voor de familie, nabestaanden en al zijn vrienden, heel veel sterkte bij dit enorme verlies!

Bestuur en leden SV Meerssen