Vanaf 29 september gelden er nieuwe maatregelen voor sportverenigingen. Voor SV Meerssen betekent dit dat de komende 3 weken geen publiek welkom is bij alle trainingen en wedstrijden. Daarnaast zal de (tijdelijke) kantine deze periode gesloten zijn. Het water is afgelopen week hersteld, hierdoor kan er wel gedoucht worden in de kleedlokalen.

Ouders mogen de trainingen en wedstrijden van hun kinderen dus (helaas) niet meer bezoeken. Ouders die hun kinderen brengen en halen, wordt gevraagd om de kinderen af te zetten voor de poort en hier na afloop ook weer op te halen.

Wanneer jeugdteams naar een uitwedstrijd worden gebracht, worden de chauffeurs niet als toeschouwers maar als begeleiding gezien. In dit geval mogen de chauffeurs de wedstrijd wel bekijken. Zit je in de auto met verschillende huishoudens? Dan wordt er voor 13 jaar en oudere passagiers aangeraden om een mondkapje te dragen.

Ook willen we nogmaals de eerdere maatregelen benadrukken.

• Blijf thuis bij klachten (en laat je testen)
  • Houd buiten het veld 1,5 meter afstand (iedereen ouder dan 18)
  • Was regelmatig je handen
  • Nies in je elleboog