Op de persconferentie van 13 oktober zijn er nieuwe maatregelen voor het amateurvoetbal aangekondigd. Alle amateurvoetbalcompetities zijn per direct stilgelegd, dit betekent dat al onze teams (minimaal) de komende 4 weken geen wedstrijden zullen spelen.

Voor de seniorenteams is het voetbal voorlopig volledig stilgelegd, deze week zal er zeker nog niet getraind worden. Er wordt gekeken naar mogelijkheden om eventueel in groepjes van 4 te kunnen trainen. Hierover zal er overleg plaatsvinden met leiders van de seniorenteams.

Jeugdteams mogen wel blijven trainen, dit zullen zij dan ook op de bekende tijdstippen blijven doen.

Naast de kantine, dienen nu ook alle kleedlokalen gesloten te blijven. Spelers die komen trainen kleden zich dus thuis om.

Er is nog steeds geen publiek toegestaan op het sportpark.