Een druk bezochte wedstrijd op sportpark Marsana. De wedstrijd begon 15 minuten later zodat alle toeschouwers de wedstrijd konden zien gezien de lange rijen bij de ingang van het complex.

SV Meerssen hield lang stand ondanks de afwezigheid van diverse spelers ivm vakantie. De 0-0 bleef lang op het scorebord staan tot 1 minuut voor rust. Na de thee werd het voor de SV moeilijker. Door slechts 3 trainingen in de benen te hebben, kon MVV het verschil conditioneel ombuigen naar een uiteindelijke 0-6 overwinning.  De SV heeft zich kranig geweerd en probeerde alles voetballend op te lossen, wat een compliment waard is. Zondag staat de volgende oefenwedstrijd op het programma. EVV uit Echt is dan de tegenstander op sportpark Marsana, aanvang 11.30 uur.

Wij danken alle supporters die de wedstrijd tegen MVV hebben bezocht, hopelijk tot zondag voor de 2de oefenwedstrijd.

Zie hieronder voor samenvatting van de wedstrijd, mogelijk gemaakt door Moonen movies

Ook enkele mooie actiefoto’s gemaakt door Rob Cremers, dank hiervoor.