SV Meerssen – GVV Unitas 3 – 0
Het eerste wapenfeit is van de kant van de gasten in de vorm van een hoekschop. De kopbal die hieruit ontstaat, is een prooi voor doelman Lennart Quaden. Vanaf dan is de wedstrijd gelijk opgaand. In de 19e minuut bereikt Demen Roumen Nino Everaers met een verre ingooi. Nino levert een prima voorzet af die door Testimony over de uitvallende doelman in doel wordt geprikt (1 – 0). Testimony breekt in de 33e minuut door met 2 verdedigers op zijn huid. Hij vergeet het af te maken en wordt in een hoek gedreven. In de 36e minuut schiet Raoul op doel doch hij ziet de vrijstaande Bryan Simons over het hoofd. Joep Ceha zorgt er toch voor dat SV Meerssen met een 2 – 0 voorsprong gaat rusten. Slalommend passeert Joep met een beweging waarbij hij de bal onder de zool van zijn schoen meeneemt, de doelman. In de blessuretijd van de eerste helft lobt Bryan Simons vrij voor de doelman de bal net over het doel. Testimony probeert in de 49e minuut de vrijstaande meegelopen Joep Ceha te bereiken doch zijn voorzet treft een tegenstander. De uiteindelijke beslissing valt in de 57e minuut als Testimony een strafschop benut wegens het ten val brengen van Nino Everaers (3 – 0). In het laatste half uur krijgt SV Meerssen zeeën van ruimte tegen het moe ogende Unitas doch dotten van kansen worden om zeep geholpen. De ingevallen Joan David Nunez Macedo gaat in de 89e minuut voor eigen succes maar zijn schot wordt een gemakkelijke prooi voor de doelman terwijl 2 spelers van SV Meerssen volkomen vrij staan. Een minuut later komt Joep Ceha teenlengte te kort bij een voorzet van Joan. SV Meerssen is 7e met 47 punten uit 29 wedstrijden, doelsaldo 62 – 47. Met nog 5 wedstrijden voor de boeg voor de 3e Periodetitel is SV Meerssen de nummer 3 met 13 punten en een doelsaldo van 17 – 9. SteDoCo en Quick hebben 15 punten en Barendrecht, Blauw Geel en Gemert evenals SV Meerssen 13 punten. SteDoCo en Barendrecht zijn al in het bezit van een Periodetitel. Zaterdagavond speelt SV Meerssen de derby in Heerlen tegen Groene Ster dat op de 15e plaats staat met 26 punten uit 29 wedstrijden en een doelsaldo van 24 – 63. In Meerssen won SV Meerssen deze derby in januari met 5 – 1.