SV Meerssen – OSS’20   3 – 1

De wedstrijd is pas een halve minuut oud als Richard Hannon de binnenkant van de paal raakt. De daaropvolgende aanval levert na exact 84 seconden de 1 – 0 op. Nino Everaers bereikt vanaf de linkerkant Bryan Simons. Die omspeelt een speler van OSS en schiet onhoudbaar binnen. Iedereen gaat er eens goed voor zitten doch OSS laat zien dat het niet de eerste de beste tegenstander is en is af en toe ook gevaarlijk. Na precies een half uur pakt doelman Job Froeling de bal van de voet van Nino als die doorgebroken is. 2 minuten later gaat een vrije trap van Hicham Haouat rakelings naast het doel van Lennart Quaden. Als in de 38e minuut Fons Flapper de bal niet goed krijgt weggekopt, is Arthur Gatsjatrian er als de kippen en profiteert van zijn vrijheid (1 – 1). Na de pauze is SV Meerssen iets beter bij de les. Binnen een minuut wuift de scheidsrechter een handsbal in de zestien van OSS weg: geen strafschop! Een schuiver van Bryan Simons gaat net naast in de 52e minuut en een minuut later strandt Nino op de uitgelopen doelman. Vervolgens krijgen de bezoekers een serie van 5 hoekschoppen op rij te nemen. Na een uur wedstrijd kopt Joep Ceha uit een hoekschop richting doel maar Fons schiet van een meter net over het doel. SV Meerssen komt toch in de 69e minuut uit hoekschop nummer 3 op 2 – 1. Bryan Simons kopt op doel en Fons Flapper werkt de bal met zijn rechter bovenbeen in het doel. Nadat Lennart in de 72e minuut een harde inzet uit zijn doel weet te weren, schiet hij de bal snel uit naar Testimony. Deze zet Nino op links aan het werk waarna Joep Ceha van dichtbij de 3 – 1 scoort exact op het moment dat de wedstrijd exact 73 minuten oud is, geen seconde meer of minder. Met in de slotfase nog kopkansen voor Fons en Bryan komt het einde. SV Meerssen is nu 7e met 41 punten uit 27 wedstrijden, doelsaldo 56 – 46. Alleen Barendrecht heeft meer goals gescoord dan SV Meerssen, en wel 58. Zondag is hekkensluiter Baronie de tegenstander in Breda. In 27 wedstrijden behaalden de Baronnen slecht 13 punten, doelsaldo 18 – 71. In Meerssen kwam Baronie na een 2 – 0 stand voor SV Meerssen nog op gelijke voet waarna SV Meerssen met 3 – 2 aan het langste eind trok.