Wat een beleving en wat een inzet! In de 3e minuut gaat Richard Hannon op rechts iets te ver door waardoor hij de hoek te moeilijk maakt om de doelman te verschalken. Lloyd Borgers zet in de 12e minuut de bal voor op Jordie van der Schoot doch diens inzet draait in kansrijke positie van zijn voet weg en verdwijnt voor het doel langs. Uit de snelle tegenaanval schiet Dennis Groen via de vingertoppen van Lennart Quaden dicht langs de paal Gemert op voorsprong (0 – 1). Dit is in de 13e minuut uit de eerste kans voor Gemert! Een minuut later strandt Lloyd Borgers van dichtbij op de doelman waarna Richard Hannon van 12 meter ook al zijn schot ziet gekeerd worden door de doelman. Er resteert slechts een hoekschop. Halverwege de 1e helft is er een fase waarin Gemert de toon aangeeft. Gevaarlijk is een vrije trap van net buiten de zestien die in de 35e minuut via de kruising over het doel verdwijnt. Een minuut later zet Michiel Knops net op tijd zijn voet voor de bal bij een doelpoging van Gemert. In de slotfase van de 1e helft wacht Lloyd iets te lang met afdrukken terwijl hij ook op Jordie had kunnen passen.

Na de pauze blijft het een duel op hoog niveau. Uit een hoekschop tekent Michiel Knops in de 57e minuut, uit de ontstane scrimmage, met een harde streep voor alweer zijn 4e doelpunt van dit seizoen (1 – 1). Een mooie aanval met Jordie en Richard over rechts leidt 6 minuten later niet tot het gewenste laatste zetje. Toch komt Meerssen met 2 – 1 voor, en wel in de 70e minuut als Danny Goessens even “tovert” met de bal en Roy Andriën op maat bedient. Roy neemt de bal op de borst aan en schiet van een meter of 12 met een boog raak. Beide teams krijgen vervolgens nog enkele mogelijkheden. Bij de aanvallen van Gemert zit er vrijwel altijd een voet tussen als de gasten willen schieten en als dit niet het geval is, is er altijd nog Lennart. Aan de overzijde snijdt Meerssen nog een paar maal over rechts goed door doch zonder resultaat. Jasper Moonen wordt nog in stelling gebracht. Hij glijdt echter op het zware veld weg met een vrij veld voor zich. Matchwinner is dus Roy Andriën die iedere zondag, en vooral deze zondag, bewijst dat je met 33 jaar nog van veel nut voor je team kan zijn.

Meerssen is 6e met 27 punten uit 17 wedstrijden, doelsaldo 31 – 28. Zondag na de Carnaval komt de nummer laatst Woezik op bezoek. 17 wedstrijden leverden Woezik slechts 11 punten op en een doelsaldo van23 – 44. Bij Woezik won Meerssen in september met 1 – 3.