De wedstrijd van minuut tot minuut! 8e minuut: een schot van Richard Hannon wordt geblokkeerd waarna Julien Rompelberg de bal op 25 meter van het doel voor de voeten krijgt en van die afstand fraai in de rechter benedenhoek raak schiet (1 – 0). 11e minuut: Danny Goessens passt op Lloyd Borgers doch diens inzet wordt in hoekschop gewerkt. 14e minuut: Richard Hannon knalt in kansrijke positie op de vuisten van de doelman. 15e minuut: Uit een hoekschop kopt Julien Rompelberg richting linker hoek waar een verdediger de bal net voor de lijn kan wegkoppen. 16e minuut: Jordie van der Schoot schiet van 12 meter in de rechter hoek binnen (2 – 0). 20e minuut: Michiel Knops kopt uit een hoekschop net over. 23e minuut: Jordie van der Schoot schiet van rechts in het zijnet. 24e minuut: Lloyd Borgers schiet tegen de uitlopende doelman aan hetgeen een van de 7 hoekschoppen oplevert. 28e minuut: Herhaling, het schot van Lloyd verdwijnt via de doelman in hoekschop. 31e minuut: eerste wapenfeit van Woezik, een schot dat over het doel verdwijnt. 36e minuut: Richard Hannon omspeelt de gastendoelman en zet de 3 – 0 op het scorebord. 40e minuut: Een goede kans om tegen te scoren doch Vincent Buijssen schiet van 10 meter over. 44e minuut: Lloyd Borgers mist een voorzet van rechts op een haar. 48e minuut: Ruud van Kempen plaatst een hoekschop naar Danny Goessens waarna de kopbal van Lloyd uit diens voorzet door de doelman over de lat wordt getikt. 49e minuut: Jordie hangt iets te ver naar achter terwijl hij afdrukt met als resultaat dat de bal net over gaat. 55e minuut: Jordie schiet van rechts net naast de verkeerde kant van de paal. 62e minuut: Lloyd levert van links een prima voorzet af op het hoofd van Jordie van der Schoot (4 – 0). 66e minuut: Een voorzet van Richard Hannon wordt door Jordie van der Schoot naar waarde geschat (5 – 0). 67e minuut: Richard probeert het van 30 meter als de doelman terugloopt naar zijn doel, de bal gaat echter net naast. 72e minuut: De net ingevallen Jasper Moonen doet ook een duit in het zakje en legt de 6 – 0 eindcijfers vast.

Meerssen is nu 4e met 30 punten uit 18 wedstrijden, doelsaldo 37 – 28. Thuis pakt Meerssen tot dusver 18 punten en uit slechts 12 punten. Aan gelijke spelen doet Meerssen dit seizoen blijkbaar niet! Donderdag wacht het belangrijke bekerduel thuis tegen Groene Ster om 20.00 uur. Komende zondag de uitwedstrijd naar GOES dat 5e staat met eveneens 30 punten uit 18 wedstrijden, doelsaldo 33 – 28. In Meerssen won GOES begin september met 0 – 1.