SV Meerssen is dus kampioen geworden met nog 3 wedstrijden voor de boeg en een voorsprong van maar liefst 12 punten. Een geweldige prestatie die voornamelijk tot stand is gekomen na de Winterstop. 12 wedstrijden hebben 33 punten opgeleverd. Gesteund door een grote supportersschare (4 bussen vol en nog diversen met de auto!) werd de reis naar Heesch ingezet. De sfeer op het sportcomplex van HVCH was ontspannen en gezellig. De wedstrijd verliep volgens plan, en wederom een overwinning met 0-2 kon worden bijgeschreven voor de statistieken. Hierna kon het feest ingezet worden op het veld en vervolgens door het slechte weer in de kantine van HVCH.

Na 2 gezellige uurtjes in de kantine van HVCH wordt de thuisreis aanvaardt. In Meerssen aangekomen staat de tractor met aanhangwagen van Sjots & Sjeif al gereed om de spelers van ’t Hoolhoes naar de Markt te loodsen. Hier worden zij door het College van B & W gefeliciteerd en vervolgens gaan zij door met vieren tot in de kleine uurtjes.