Op een deze mooie Hemelvaartsdag stond de beker finale Chevremont – SV Meerssen op het programma.

Op het sportcomplex van VV Ceasar waren vele supporters aanwezig om de wedstrijd te bekijken. Heel veel supporters hadden de weg vanuit Meerssen naar Beek gevonden.

In het warme zonnetje werd de finale uiteindelijk met 0 -2 gewonnen en kon de SV zich beker winnaar noemen en het feest beginnen.

Na een feestje te hebben gevierd op het complex van VV Ceasar, werd de weg ingezet naar de Markt in Meerssen, waar schutterij St. Remigius de SV een podium bood in de feest tent. Burgemeester Clermonts was ook aanwezig en sprak de selectie toe en bracht haar felicitaties over. Wij danken schutterij St Remigius voor het geweldige ontvangst dat zij ons hebben gegeven.

Aanstaande zondag staat de volgende wedstrijd  tegen RKZVC op het programma. Mocht de SV deze wedstrijd winnen, zijn ze periodekampioen van de laatste periode en dat  houdt in  dat ze alle prijzen die er te winnen waren dit seizoen hebben gewonnen.

Dit seizoen mogen we dus al op voorhand subliem noemen, en langs deze kant een groot compliment geven aan de technische staf. Zij hebben er dit seizoen een echt team van gemaakt, dat voor elkaar knokt en vecht als het tegenzit, maar ook mooi voetbal op de mat legt waar iedere tegenstander het moeilijk mee heeft.

Voor een sfeer impressie van deze dag zie hieronder de foto’s: