Tegen de buren uit Bunde begint SV Meerssen goed. Na 5 minuten treft Bob Vankan vanuit een hoekschop rechtstreeks de paal waarna Tristan van Hoogdalem net over schiet. Bob Vankan zet in de 12e minuut SV Meerssen op voorsprong (1 – 0). Vervolgens dwingt Bunde binnen één minuut 2 hoekschoppen af. SV Meerssen doet dit dunnetjes over door binnen 2 minuten 3 hoekschoppen hierop te laten volgen. Bij de 3e is het in de 19e minuut raak via een kopbal van Jasper Kuijs (2 – 0). Cem Unal vindt een minuut later bij een enorme kans de doelman als sta-in-de-weg. In de 34e en 35 e minuut stuiten Bob Vankan en Cem Unal nogmaals op de goed keepende doelman van Bunde. Na de pauze verdubbelt Meerssen binnen 6 minuten de voorsprong via Richard Hannon (schuiver van afstand) en Bob Vankan (kappen en draaien en raak schieten). Na een uur wedstrijd schiet Jasper Kuijs van dichtbij de 5 – 0 binnen. Vervolgens wisselt SV Meerssen 5 spelers tegelijk en speelt de wedstrijd rustig uit met het oog op de topper tegen Kampong. In de slotfase is het redden van de eer Bunde niet gegund als een bal de lat treft. SV Meerssen bekert verder op dinsdag 2 mei in Schijndel bij de koploper van de 3e Klasse E, Avanti’31, welke tegenstander tot dusver pas 1 competitiewedstrijd heeft verloren.

SV Meerssen dankt alle supporters die in grote getalen de wedstrijd bezocht hebben.