Het begin van het nieuwe seizoen staat weer voor de deur. Agv de lange winterstop en het lange seizoen 2017-2018 is er helaas geen mogelijkheid geweest om de bekende selectie trainingen te houden. Obv de eerste trainingen, onderlinge bevindingen van het kader en eigen ervaringen opgedaan gedurende het afgelopen seizoen zullen we definitieve indelingen voor eind augustus bekend maken. Daarnaast zullen met name in de jongste leeftijdscategorieën nog spelers vanuit de jeugd van RVU aansluiten. Er komt in uitgebreidere vorm een vervolg op de samenwerking van vorig met RVU. Enkel de indelingen per leeftijdscategorie incl. het kader voor zover momenteel bekend, zullen per omgaande via onze website www.svmeerssen.nl in het blok jeugd gepresenteerd worden.

Start trainingen
De trainingen voor JO17(-1) en JO15(-1) zullen op maandag 13 augustus starten. Hiervoor zijn alle beoogde selectiespelers die de ambitie hebben om op een standaard team te willen spelen van harte welkom.

De overige teams starten op maandag 20 augustus.

Veld- en lokaalindeling versie I seizoen 2018-2019 :
Geboren 2012 t/m 2014: O5 tm O7
maandag kunstgras 18:00 – 19:00 uur
woensdag kunstgras 18:00 – 19:00 uur
lokaal 8/9

Geboren 2008 t/m 2011: O8 t/m O11
maandag kunstgras 18:00- 19:00 uur
woensdag kunstgras 18:00 – 19:00 uur
opmerking: O11-1 traint van 18:30 – 19:30
lokaal 8/9

Geboren 2004 t/m 2007: O12 t/m O15
maandag kunstgras 19:00 – 20:15 uur
woensdag kunstgras 19:00 – 20:15 uur
O12/O13: lokaal 2/3/4
O15: lokaal 5/11

Geboren 2000 t/m 2003: O17 & O19
maandag kunstgras 20:15 – 21:30 uur
woensdag kunstgras 20:15 – 21:30 uur
O17: lokaal 8/9
O19: lokaal 10

Zoals bovenstaand schema al aangeeft is het helaas niet mogelijk om voor elk team apart een lokaal aan te wijzen, we zullen wat lokalen moeten delen. Trainingsdagen en –tijden kunnen afwijken. Dit wordt tijdig gecommuniceerd als dit het geval is .De lokaalindeling kan uiteraard aangepast worden door de complexbeheerder.

Gezien de huidige toestand van de grastrainingsvelden, zijn deze voorlopig onbespeelbaar en hebben we enkel het kunstgrasveld ter beschikking om momenteel op te trainen en zijn we genoodzaakt naar oplossingen te zoeken, hierbij behoort ook het ad hoc uitwijken naar het kunstgrasveld op het complex van RVU. E.e.a wordt in de komende weken duidelijk, we hopen alvast op jullie begrip en medewerking in deze.

Trainingen gaan in principe altijd door en worden enkel door het bestuur afgelast. Wij trachten dit uiteraard tijdig via de bekende media kenbaar te maken.

Kleding & Materiaal:
De club verzorgt wedstrijdshirts voor alle jeugdteams. Het wedstrijdbroekje, de wedstrijdkousen en eventueel trainingspak dienen de spelers zelf te kopen. De SV Meerssen kledinglijn (Merk Masita) is verkrijgbaar bij Rovi Sport. Het wedstrijdbroekje en de wedstrijdkousen zijn verplicht voor alle jeugdleden. Een trainingspak in de SV Meerssen lijn is gewenst. Tijdens trainingen is iedereen vrij in zijn/haar kledingkeuze. Jeugdleden dienen zelf ook te zorgen voor scheenbeschermers. Het gebruik van scheenbeschermers is tijdens wedstrijden en trainingen verplicht.

Mini mix toernooi zaterdag 1 september
Voor de leeftijdscategorieën O5 tm O15 zal er tijdens het jubileumweekend een mini mix toernooi worden gehouden. We hebben de beschikking over 4 opblaasbare boardingvelden. Houd deze datum vrij svp, deelname is verplicht. Verder info volgt. Indien verhinderd, svp afmelding via het eigen kader. De bekerwedstrijden die voor deze datum reeds zijn ingepland vervallen en worden in overleg met onze wedstrijdsecretaris jeugd, Maurice Van Kan, verplaatst naar een andere datum.

Hulp gevraagd
Zoals al eerder aangegeven zijn wij nog steeds op zoek naar

• uitbreiding van ons jeugdkader
  • Hulp bij ons jubileumweekend van 1 en 2 sept (oa bij het mini mix toernooi en bardienst kunnen we nog steeds een hand hulp gebruiken)

Interesse? Meld je dan aan via info@svmeerssen.nl of neem contact op met Leon Brands, leobra@xs4all.nl of 06-42635393.