Dit jaar stond de seizoensafsluiting gepland op 21 mei j.l.

Ook dit jaar weer een BBQ, ditmaal verzorgt door Maurice Kikken catering, voor alle supporters van SV Meerssen georganiseerd door onze activiteiten commissie.

Liefst 200 personen hadden zich opgegeven, dus het beloofde een top middag te worden.

Het zonnetje scheen, de laatste thuiswedstrijd werd gewonnen, en ons 2de elftal werd die ochtend kampioen, dus het feesten kon beginnen.

Voordat de BBQ werd opgestookt, klonken de kampioensliederen vanuit de kantine het veld op. Het 2de vierde het vers binnen gesleepte kampioenschap, waarna het 1ste elftal na de wedstrijd zich ook in het feestgedruis stortte.

Het BBQ buffet was uit de kunst, en iedereen at lekker in het zonnetje.

Op de agenda stond ook nog een optreden van Guus Niessing. Deze bij ons bekende zanger, hij was er ook bij de opening van de kantine, kreeg de stemming er goed in. Heel veel meezingers werden gezongen, en natuurlijk kon het nummer de Engelbewaarder niet ontbreken in zijn repertoire. Deze “clubsong” werd meerdere malen gezongen en iedereen deed geweldig mee. Kortom een geslaagde middag!!

Wij danken de Activiteitencommissie voor deze geweldige middag. Ook danken we alle supporters die deze middag tot een succes hebben gemaakt.