Als afsluiting van het voetbalseizoen wordt dit jaar weer een barbecue gehouden voor leden, sponsors en supporters en aanhang op zondag 19 mei a.s. vanaf 17.30 uur in en rondom de kantine (na de laatste thuiswedstrijd van het 1e elftal tegen De Baronie).

De kosten voor deelname aan de barbecue bedragen € 11,- per persoon. Daarvoor krijg je een worst, kipsaté en een speciaal broodje (genoemd eerappelmik) met een duroc hamburger en natuurlijk diverse heerlijke salades (rauwkost, pasta etc.) en bijpassende sausjes en stokbrood. De barbecue wordt verzorgd door Maurice Kikken Catering uit Ulestraten. Kwaliteit is dus verzekerd.

De muziek wordt verzorgd door de band “No Credit”. Deze 4-mans band speelt allerlei muziek zoals o.a. herkenbare oldies uit de jaren 80 en 90 en zullen zorgen voor een super sfeer. Mis dit feest niet en meld je snel aan.

Voorts zullen tijdens deze dag meerdere jubilarissen worden gehuldigd die 25, 40, 50 en 60 jaar lid zijn.

Aanmelding voor de barbecue dient uiterlijk zondag 12 mei plaats te vinden in de kantine. Direct bij aanmelding dient betaald te worden.