Volgens traditie wordt er jaarlijks op de dag na kerst het Paul Debey zaalvoetbaltoernooi voor onze jeugdelftallen georganiseerd. Ook dit jaar werd er in de categorieën O9/O11, O13, O15 en O17 in een onderlinge competitie gestreden om de ereplekken. Ruim 100 leden vonden de weg naar sporthal Marsana. Zelfs enkele oud leden hadden deze dag in hun agenda genoteerd. Mooi om te zien dat men SV Meerssen niet is vergeten. Er werd op het scherpst van de snede gestreden , na zinderende duels mochten we de volgende winnaars noteren die in de rijke Paul Debey historie worden bijgeschreven :

• O9/O11 – Team Frankrijk, spelers : Nina Schipper, Sem van Ooteghem, Tesema Dormans, Siem Beckers, Jurre Smeets, Daniel Schobben – leider : Yannick van der Sterren
  • O13 – Team Barcelona, spelers : Ollie Menten, Christos Papachatzis, Jessey Hendriks, Tom Rikers, Cedric Barbier, Tom Curfs, Isa Koolman, Stan Deckers – leider : Yannick Barbier
  • O15 – Team Frankrijk, spelers : Melle Mulders, Yman Attia, Luc van Kan, Zef Schrouff, Mark van der Kort, Casper Vossen – leider : Harm van Engelen
  • O17 – Team Real Madrid, spelers : Yves Meurders, Twan Bams, Yannick Barbier, Georgie Kerkemeijer, Joep Souren , Marciano Willems, Rick Smeets – leider : Reggie Essers

Een speciaal woord van dank aan alle vrijwilligers die dit toernooi mogelijk hebben gemaakt. Mede dankzij jullie mogen we terugkijken op een geslaagde dag.

Tijdens het toernooi werden ook de topverkopers van onze jaarlijkse wafelactie in het zonnetje gezet. Ieder lid welke meer dan 150 wafels had verkocht, werd beloond met een cadeaubon. Onderstaand nogmaals de top 3:

1. Quinn Pieters, 775 wafels
  2. Evy Schmets, 470 wafels