Zondag, 29 december 2019 organiseren wij voor de 47e keer onze jaarlijkse wandel-/speurtocht. Dit jaar weer overdag. Dus geschikt voor de hele familie en bekenden. Ook jeugdleden vanaf 12 jaar met aanhang zijn van harte welkom en de ouders van al onze jeugdleden. Deze tocht is niet geschikt voor kleine kinderen in kinderwagens, wel met een buggy.
Het is een fijne gelegenheid om na de kerstdagen een heerlijke wandeling in de buitenlucht te maken. Ook dit jaar is het weer een hele mooie tocht met plekken waar u misschien nog niet geweest bent.
Voor de tocht is wel goed schoeisel noodzakelijk want het kan (bij slecht weer) plaatselijk modderig zijn. Wij zorgen onderweg voor leuke opdrachten en een hapje en drankje. Een tocht leuk voor groot en klein.
U zult zich dus niet vervelen. Voor deelname vragen wij een vergoeding van € 5,– per persoon, kinderen tot 12 jaar (t/m groep 8) € 3,– . U krijgt daarvoor wel een heerlijke wafel (of chips voor de kinderen), een consumptie onderweg en na de tocht in de kantine broodje worst.
Vertrek vanaf 11.00 uur tot uiterlijk 12.30 uur vanuit de kantine.
Direct na de speurtocht wordt de uitslag bekend gemaakt. Er zijn prijsjes voor de winnaars. U kunt zich dan nog amuseren in onze sfeervolle kantine. Voor gezellige muziek wordt gezorgd.

Mis hem dus niet deze 47e editie.