Zoals jullie weten heeft Sportpark Marsana enorm geleden onder de wateroverlast van twee weken geleden. Vorige week is er al veel werk verzet door de schoonmaakploeg. Toch zijn er nog enkele werkzaamheden die verricht dienen te worden. Denk hierbij aan het schoonmaken van de kleedlokalen, afrastering en materialen.

We willen dan ook zo veel mogelijk leden oproepen om aanstaande zaterdag te komen helpen. Vanaf 09.00 uur zal er gestart worden met de grote schoonmaak. De volgende materialen komen daarbij van pas: snoeischaar, hark, kruiwagen, schop en handschoenen. We raden aan om lange kleding te dragen i.v.m. brandnetels en ander onkruid. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat Sportpark Marsana er weer prachtig bij komt te liggen. Vele handen maken licht werk!

Uiteraard zorgt SV Meerssen voor een drankje en een hapje.

Alvast hartelijk dank voor jullie inzet. Een speciaal woord van dank aan de schoonmaakploeg die al veel werk verzet heeft.