Vrijdag 28 oktober opent de volledig nieuwe kantine van SV Meerssen officieel de deuren. Wij nodigen alle leden, sponsoren, supporters, iedereen die ons gesteund heeft bij de herbouw van de kantine en alle andere geïnteresseerden uit om hierbij aanwezig te zijn.

Als de klok 6 uur slaat, wordt iedereen welkom geheten op Sportpark Marsana. Na een woordje van het bestuur, zal het lintje doorgeknipt worden en kan de kantine door iedereen betreden worden.

Om de derde helft te kunnen starten, dienen er ook een eerste en tweede helft gespeeld te worden. Rond 19.00 uur zullen twee vedettenteams het tegen elkaar opnemen in de openingswedstrijd van 2x 30 minuten.

Aan het eind van de wedstrijd zullen de eerste beats al uit de kantine klinken als DJ Michel begint te draaien. Dit is het startsein van de feestavond! Later op de avond zal Sjoerd Mertens op de bühne verschijnen.

Wij hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen op de 28e.

(Alle leden, sponsoren en steunende personen/verenigingen proberen wij persoonlijk per e-mail uit te nodigen voor de opening. Indien dit onverhoopt niet lukt, zie dit bericht dan als een uitnodiging. Iedereen is welkom!)