Op Koningsdag 27 april organiseert SV Meerssen traditiegetrouw een sport- en spellendag voor de jeugd. Sportpark Marsana zal deze dag omgetoverd worden tot koninklijk spellenparadijs voor kinderen van 6 t/m 18 jaar oud. Vanaf ca. 11 uur ‘s ochtends zullen de kinderen de gehele dag deelnemen aan diverse spellen en sporten. Voor oudere jeugd (16 t/m 18 jaar) zal er een voetbalclinic georganiseerd worden onder leiding van een professionele voetbaltrainer. Een dag gegarandeerd plezier!

Ook voor de ouders is er op deze dag genoeg te beleven op het Sportpark. Vind je het leuk om het team van jouw kind te begeleiden en ze aan te moedigen bij de spellen? Meld je dan aan als teamleider! Ook zijn wij nog op zoek naar een aantal spelleiders.

Tijdens en na afloop van de sportdag zal er gezorgd worden voor een gezellige ‘koninklijke’ ambiance in de kantine. Onder de muzikale klanken van een lokaal bekende DJ kan er een lekker borreltje genuttigd worden. Daarnaast kan de inwendige mens versterkt worden met een hartig hapje!

De sportdag is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden van SV Meerssen. Wil jij of je kind deelnemen aan deze dag? Laat het ons dan weten door te mailen naar info@svmeerssen.nl. Leden van SV Meerssen kunnen zich aanmelden via de trainer of leider.

Deelname is volledig gratis. Het definitieve programma zal later gecommuniceerd en gepubliceerd worden via mail, Facebook, website en de Geulbode.

We hopen op deze dag zo veel mogelijk kinderen te mogen verwelkomen op Sportpark Marsana!