Kevin Hofland gaat na dit seizoen niet verder als hoofdtrainer van SV Meerssen. Dit heeft hij vandaag aan de spelersgroep, staf en bestuur bekend gemaakt. Hij maakt het seizoen af, en hoopt dit succesvol te doen. Kevin geeft aan dat hij bij een warme club is beland en het prima naar zijn zin heeft. Zijn ambitie is echter te werken voor een BVO, daar zet hij nu op in mocht zich die mogelijkheid voor doen.
Kevin geeft aan dat hij SV Meerssen niet aan het lijntje wil houden, en zo tijd heeft voor komend seizoen een nieuwe trainer te zoeken. Voor onze vereniging heel jammer, maar we respecteren zijn besluit.
Kevin heeft zich bij onze vereniging bewezen als een uitstekende trainer en we zijn er van overtuigd dat hij zich het lopende seizoen met volle overgave blijft inzetten voor onze vereniging