Kampioene kampioene Kampioene !!!
Het is zaterdag 16 december en de spanning is te merken bij de spelers van de onder-13 , een gelijkspel is voldoende om kampioen te worden is de 2de klasse. In deze poule heeft de onder-13 laten zien dat ze echt kunnen voetballen en nooit opgeven. Vandaag de wedstrijd tegen Maastricht West. In de 1ste helft golft het spel op en neer maar echt gevaarlijk worden beide teams niet , het laatste zetje ontbreekt bij beide elftallen. We spelem echt goed samen, mooi om te zien dat de lijn van de trainingen wordt doorgetrokken.

In de 22 minuut krijgen we een hoekschop door Amedee op rechts , de bal wordt verdedigd door Maastricht West en valt rand 16 voor de voeten van Laurens, tja en deze bedenkt zich geen moment en haalt verwoestend uit. De bal vliegt zo onder het dak van het doel binnen 1-0 voor de onder-13 en je ziet de blijdschap op de gezichten verschijnen door deze verlossende treffer !! Het rust signaal klinkt en we gaan rusten met de 1-0.voorsprong.

De 2de helft laat Meerssen inderdaad zien dat ze kunnen voetballen en niet altijd de drang naar voren beslissend moet zijn , na 45 min valt de bal op 30 meter voor de voeten van Ivo , en deze vuurt een kanonskogel af waar iedereen van schrikt maar hij vliegt over de keeper bij de tweede paal binnen 2-0!! En met de handen in de lucht en rennen als een echte prof kunnen ze ook al hahaha!! We spelen de wedstrijd super uit en komt niet meer in de problemen.