Afgelopen maandag bereikte ons het droevige bericht dat Vic Costongs op 70-jarige leeftijd is overleden. Vic was een zeer betrokken vrijwilliger en maakte lange tijd deel uit van de accommodatie-onderhoudsploeg, die elke maandag en vrijdag ervoor zorgt dat Sportpark Marsana er piekfijn bijligt. Gedreven als Vic was, sloeg hij de pauze waarbij koffie en vlaai werd verorberd, over en ging hij door met het karwei waarmee hij bezig was. Wat de accommodatie betreft, hij was vakkundig op velerlei gebied. Wij zullen hem blijven herinneren als een goedgemutst persoon die voor een ieder klaar stond. Met het verlies van Vic gaat er een echte SV Meerssen-man verloren.

Namens het bestuur en de leden van SV Meerssen willen wij Kitty, Mariëlle en Danny, Stephanie, Luc, Kim, Bram en alle andere familieleden en vrienden heel veel sterkte en kracht toewensen.