FYSIO CLUBSUPPORT is een samenwerking tussen Centrum voor Fysiotherapie en Medische Fitness Meerssen en SV Meerssen

Beste (jeugd)spelers, trainers en begeleiders van SV Meerssen,

Vanaf het seizoen 2021-22 gaat Centrum voor Fysiotherapie & Medische Fitness Meerssen in de persoon van Kay Hendriks en Remco Reynders de sportmedische begeleiding voor SV Meerssen jeugd verzorgen.

De sportmedische begeleiding richt zich op educatie over (het voorkomen van) voetbalblessures en op blessureherstel en sportrevalidatie van spelers in alle leeftijden ongeacht het niveau waarop zij spelen.

Op dit moment is er op maandagochtend tussen 7.30 en 8.30 uur (aanmelden via website is noodzakelijk) een sportspreekuur voor spelers die geblesseerd zijn geraakt. In de nabije toekomst zal er ook een sportspreekuur op het sportcomplex van SV Meerssen georganiseerd worden. Op welke dag en tijdstip dit zal plaatsvinden wordt op een later moment via de sociale mediakanalen en nieuwsbrieven bekend gemaakt.

Mocht je in het weekend geblesseerd raken en zo snel mogelijk een afspraak willen maken? Dan bel of whatsapp naar volgend spoednummer: 06 14 73 33 79.

Doordeweeks zijn wij op ons gebruikelijke telefoonnummer te bereiken onder 043-3644066 of via de website met de link: www.medischefitness.nl/service/sportspreekuur

Indien de coronamaatregelen het in de toekomst toelaten, dan zullen wij ons persoonlijk komen voorstellen.

Mochten er al vragen zijn, dan schroom niet om contact met ons op te nemen.

Tot ziens in de praktijk of op de club!

Met sportieve groet,

Remco Reynders
(Sport)- fysiotherapeut

Kay Hendriks