SV Meerssen laat officieel weten voor de komende 3 seizoenen een nieuwe hoofdtrainer te hebben benoemd die samen met Robert Smeets de kar gaat trekken bij de 3de divisionist SV Meerssen.
Onze nieuwe trainer is Eric van der Luer, clubicoon van Roda JC, waar hij 14 jaar doorbracht van zijn actieve carrière.

Als middenvelder speelde hij ruim 500 wedstrijden voor o.a. MVV, Roda JC en Alemannia Aachen, en mocht hij in 1995 tweemaal het oranjeshirt aantrekken van het Nederlands elftal.

Na het voetballen stortte Eric zich op het trainersvak. Na assistent trainer bij Alemannia Aachen en KFC Uerdingen, werd hij vervolgens trainer van Jong Roda JC en interim trainer van de hoofdmacht. Afgelopen seizoen was Eric trainer van 1ste klasser EHC.

Wij als bestuur wensen Eric veel succes de komende seizoenen bij onze mooie club