Op zondag 27 september speelt SV Meerssen in stadion de Geusselt tegen EHC/Heuts. De wedstrijd zal plaatsvinden om 14.30 uur. Vanwege de brand in de kantine heeft MVV het stadion eenmalig ter beschikking gesteld. Er zijn 350 kaarten beschikbaar voor de hoofdtribune. Kaarten kosten € 5 per stuk en de opbrengst kom geheel ten goede aan de wederopbouw van de kantine. Wil jij deze wedstrijd bezoeken? Vul dan onderstaand formulier in.

Ga naar het formulier

Hoe werkt het bestellen van een kaart?

• Je vult het formulier in
  • Je ontvangt ongeveer een week voor de wedstrijd een betaalverzoek van € 5 per mail
  • Indien betaald, kun je de week voor de wedstrijd de kaart ophalen op Sportpark Marsana

Hoe werkt het binnenkomen van het stadion?

• Je gaat met je kaart naar stadion de Geusselt
  • Hier wordt gecontroleerd of je naam ook op de lijst staat
  • Op je kaart staat een vak, je neemt hier plaats
  • Er dient rekening gehouden te worden met de Corona-maatregelen
  • Er zal een cateringpunt open zijn

Mocht je een kaart besteld hebben en later de naam van de bezoeker willen wijzigen, stuur dan een e-mail naar info@svmeerssen.nl.